Ποδηλασία με την btk 25-07-2015: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Άγιοι Απόστολοι

/ Ποδηλασία / Σάββατο 25 Ιουλίου και ώρα 17:00 η ένατη ποδηλατάδας μας! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου, φτάνουμε ράχη Τυμφρηστού και συνεχίζουμε για Αγίους Αποστόλους. Αφήνουμε την άσφαλτο και ακολουθούμε τον δασικό για σκουπιδότοπο και νεκροταφείο Ξεριά. Τέλος επιστροφή στο Καρπενήσι! άσφαλτος 20km χώμα 7km σύνολο 27km Κωνσταντίνος ...

Παρασκευή 24/7/2015 17:08

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Κεφαλόβρυσο - Κώνισκος - Μυρίκη

/ Ποδηλασία / Το Σάββατο 18 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε η όγδοη ποδηλατική βόλτα μας. Σε αυτή συμμετείχαμε πέντε αναβάτες. Η προγραμματισμένη διαδρομή ήταν: Καρπενήσι - Μυρίκη - Κώνισκος - Κεφαλόβρυσο και επιστροφή στην κεντρική πλατεία Καρπενησίου. Όταν βρεθήκαμε όλοι μαζί όμως αποφασίσαμε κάνουμε την διαδρομή με την αντίθετη φορά. Η αλήθεια είναι ...

Δευτέρα 20/7/2015 22:02

Ποδηλασία με την btk 18-07-2015: Καρπενήσι - Μυρίκη - Κώνισκος - Κεφαλόβρυσο

/ Ποδηλασία / Έχουμε περάσει τα μέσα Ιουλίου και οι ποδηλατοβόλτες μας συνεχίζονται!! Σάββατο λοιπόν 18 Ιουλίου στις 17:00 ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου για την όγδοη εξόρμηση μας! Πηγαίνουμε Μυρίκη, από εκεί οδεύουμε για τον Κώνισκο για να καταλήξουμε μετά από μία μεγάλη χωμάτινη διαδρομή στο Κεφαλόβρυσο. Από το Κεφαλόβρυσο επιστρέφουμε ...

Παρασκευή 17/7/2015 18:01

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Μονή Προυσού

/ Ποδηλασία / Την Παρασκευή που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε η έβδομη ποδηλατική διαδρομή της bike team karpenisi. Μία βόλτα με τα ποδήλατα μας σε ένα ξεχωριστό προορισμό, το μοναστήρι του Προυσού! Για να πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Το ραντεβού μας ήταν ορισμένο για την Παρασκευή στις 11:00 στην κεντρική πλατεία Καρπενησίου. Εκεί ...

Δευτέρα 13/7/2015 21:45

Ποδηλασία με την btk 10-07-2015: Καρπενήσι - Μονή Προυσού

/ Ποδηλασία / Μετά από το διάλλειμα 2 βδομάδων επιστρέφουμε στην δράση! Αυτή την φορά επιλέξαμε ένα διαφορετικό προορισμό από τους άλλους! Αύριο Παρασκευή 10 Ιουλίου στις 11:00 ξεκινάμε από την πλατεία Καρπενησίου για το Μοναστήρι του Προυσού! Απόσταση διαδρομής 58 χιλιόμετρα 100% άσφαλτο Η συμμετοχή είναι ανοικτή, μπορεί ...

Πέμπτη 9/7/2015 17:01

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Αρβανιτόβρυση - Προφήτης Ηλίας - Κεφαλόβρυσο

/ Ποδηλασία / Βροχή και χαμοκέρασα!! 20 Ιουνίου και έχουμε φτάσει ήδη τις 6 ποδηλατικές διαδρομές στα πέριξ του Καρπενησίου. Το περασμένο Σάββατο λοιπόν πραγματοποιήθηκε για εμένα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες από αυτές. Οι καιρικές συνθήκες επηρέασαν σημαντικά πριν αλλά και κατά την διάρκεια της πορείας μας στο να συμβεί αυτό. Επίσης ένα άλλο ...

Κυριακή 21/6/2015 0:15

Ποδηλασία με την btk: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Προφήτης Ηλίας - Κώνισκος - Κεφαλόβρυσο

/ Ποδηλασία / Η bike team karpenisi έτοιμη για την έκτη ποδηλατική της διαδρομή το Σάββατο 20 Ιουνίου στις 17:00!! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Καρπενησίου Λαμίας φτάνουμε στην Ράχη Τυμφρηστού όπου και στρίβουμε δεξιά προς Κρίκελλο. Σε ένα χιλιόμετρο στρίβουμε ξανά δεξιά στο δασικό δρόμο που θα ...

Πέμπτη 18/6/2015 18:29

Η τελευταία πεζοπορία του ΕΟΣ για το 2015: Παλιό Μικρό Χωριό - Χελιδόνα

/ Πεζοπορίες / Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η τέταρτη και τελευταία για το 2015 διαδρομή του προγράμματος Πεζοπορία για όλους 2015. Η πορεία ξεκίνησε από το Παλιό Μικρό Χωριό και κατέληξε στην κορυφή της Χελιδόνας στα 1975m Η προσέλευση του κόσμου κρίνεται ικανοποιητική για τον δεδομένο βαθμό δυσκολίας του μονοπατιού Μ2. Ο καιρός ...

Δευτέρα 15/6/2015 19:31

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Αρβανιτόβρυση - Αγία Παρασκευή - Αθλητικό Κέντρο

/ Ποδηλασία / Στον παρελθόν ανήκει και η πέμπτη ποδηλατική διαδρομή η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Ιουνίου. Αυτή τη φορά ο καιρός στάθηκε σύμμαχος μας με αποτέλεσμα να μαζευτούμε 18 ποδηλάτες με αρκετά νέα πρόσωπα αλλά και αρκετές απουσίες. Ξεκινήσαμε λοιπόν λίγο μετά τις πέντε, για την ακρίβεια στις 17:20 από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου. ...

Κυριακή 14/6/2015 18:23

Ποδηλασία με την btk: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Αρβανιτόβρυση - Αγία Παρασκευή

/ Ποδηλασία / Η bike team karpenisi έτοιμη για την πέμπτη ποδηλατική της διαδρομή το Σάββατο 13 Ιουνίου στις 17:00!! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Καρπενησίου Λαμίας φτάνουμε στην Ράχη Τυμφρηστού όπου και στρίβουμε δεξιά προς Κρίκελλο. Σε ένα χιλιόμετρο στρίβουμε ξανά δεξιά στο δασικό δρόμο που ...

Πέμπτη 11/6/2015 16:12

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Γαλανέισες - Αθλητικό Κέντρο

/ Ποδηλασία / Έστω και με μόλις 5 συμμετοχές η ποδηλατική μας ομάδα τελικά αποδείχθηκε παντός καιρού! Τι και αν μέχρι λίγο πριν την εκκίνηση έβρεχε καταρρακτωδώς οι ''γενναίοι'' της bike team karpenisi εκκίνησαν κανονικά! Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, στις 17:00 ήμασταν στην κεντρική πλατεία Καρπενησίου ήδη 4 αναβάτες, αυτό προς στιγμή ...

Σάββατο 6/6/2015 23:13

Ποδηλασία με την btk: Καρπενήσι - Ράχη Τυμφρηστού - Γαλανέισες - Αθλητικό Κέντρο

/ Ποδηλασία / Η bike team karpenisi έτοιμη για την τέταρτη της ποδηλατική διαδρομή Σάββατο 06 Ιουνίου 17:00!! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Καρπενησίου Λαμίας φτάνουμε στην Ράχη Τυμφρηστού όπου και στρίβουμε δεξιά προς Κρίκελλο. Μετά από περίπου 5 χιλιόμετρα ανάβασης φτάνουμε στις Γαλανέισες όπου ...

Πέμπτη 4/6/2015 22:33

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Άγιος Κωνσταντίνος - Άγιος Ανδρέας - Κλαυσί

/ Ποδηλασία / Έχουμε φτάσει στην τρίτη ποδηλατική διαδρομή της bike team karpenisi. Ενώ μετρήσαμε αρκετές απουσίες σε σχέση με την προηγούμενη βόλτα μας τελικά χάρις τους νέους ποδηλάτες που εμφανίστηκαν μαζευτήκαμε 25 συνολικά παρόλο που υπήρχε και το τριήμερο!! Τελικά οι εξορμήσεις της ποδηλατικής ομάδας Καρπενησίου έχουν αρχίσει να καθιερώνονται ...

Κυριακή 31/5/2015 19:40

Ποδηλασία με την btk: Καρπενήσι - Άγιος Κωνσταντίνος (εκκλησάκι) - Άγιος Ανδρέας - Κλαυσί

/ Ποδηλασία / Η bike team karpenisi έτοιμη για την τρίτη της ποδηλατική διαδρομή!! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου, στρίβουμε δεξιά προς Μυρίκη. Μετά το γεφυράκι και τις επανωτές φουρκέτες στρίβουμε ξανά ελαφρός αυτή την φορά δεξιά αφήνοντας την άσφαλτο για να μπούμε στον δασικό δρόμο (την πρώτη στροφή δεξιά μας, τον γνωστό χωματόδρομο ...

Τρίτη 26/5/2015 19:49

Φωτογραφίες και βίντεο από την Πεζοπορία: Ανιάδα - Κρίκελλο 24-05-2015

/ Πεζοπορίες / * Μην ξεχάσετε να επιλέξετε από τις ρυθμίσεις (settings) την επιλογή 1080p HD ώστε να δείτε το βίντεο με την μέγιστη δυνατή ανάλυση!! Την Κυριακή 24 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η δεύτερη διαδρομή του προγράμματος Πεζοπορία για όλους 2015. Η πορεία ξεκίνησε από το χωριό Ανιάδα και κατέληξε στο χωριό Κρίκελλο. Η διαδρομή ήταν 10,5 ...

Δευτέρα 25/5/2015 2:52

Bike Team Karpenisi: Καρπενήσι - Σήραγγα Τυμφρηστού - Καστανόδασος Αγίου Νικολάου - Καρπενήσι

/ Ποδηλασία / Μετά την πρώτη έτσι και η δεύτερη ανοικτή ποδηλατική διαδρομή της Bike Team Karpenisi είναι γεγονός! Αυτή την φορά ο αριθμός των συμμετοχών ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες μας καθώς μετά τις μόλις 6 συμμετοχές την πρώτης διαδρομής φτάσαμε να έχουμε 27 ποδηλάτες! Οι περισσότεροι από τους οποίους εκκίνησαν από την κεντρική ...

Κυριακή 24/5/2015 15:47

Ποδηλασία με την btk: Καρπενήσι - Σήραγγα Τυμφρηστού - Καστανόδασος Αγίου Νικολάου

/ Ποδηλασία / Η bike team karpenisi έτοιμη για την δεύτερη της ποδηλατική διαδρομή!! Ξεκινάμε από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου, ακολουθούμε την Παλαιά Εθνική Οδό Καρπενησίου Λαμίας και από εκεί φτάνουμε στην Σήραγγα Τυμφρηστού . Σε αυτό το σημείο αφήνουμε την άσφαλτο και πατάμε χώμα!! Περνάμε μέσα από το Καστανόδασος στον Άγιο Νικόλαο και καταλήγουμε ...

Πέμπτη 21/5/2015 21:11

Βίντεο | Ποδηλατική διαδρομή: Καρπενήσι - Μπαγασάκι - Παλιό Μικρό Χωριό - 16/05/2015

/ Ποδηλασία / * Μην ξεχάσετε να επιλέξετε από τις ρυθμίσεις (settings) την επιλογή 1080p HD ώστε να δείτε το βίντεο με την μέγιστη δυνατή ανάλυση!! Το βίντεο από την διαδρομή την Ποδηλατική διαδρομή: Καρπενήσι - Μπαγασάκι - Παλιό Μικρό Χωριό - 16/05/2015 Ποδηλατική Ομάδα Καρπενησίου - Bike Team Karpenisi Καλές διαδρομές!!! ...

Πέμπτη 21/5/2015 3:00

Saloon Park | Καρπενήσι | Τεχνικές αναρρίχησης και ραπέλ

/ Αναρρίχηση - Ραπέλ / * Μην ξεχάσετε να επιλέξετε από τις ρυθμίσεις (settings) την επιλογή 1080p HD ώστε να δείτε το βίντεο με την μέγιστη δυνατή ανάλυση!! Την Κυριακή 17 Μαΐου βρεθήκαμε σε ένα πολύ όμορφο χώρο, στο Saloon Park στο Καρπενήσι όπου ο καλός μας φίλος Jerry μας δίδαξε τεχνικές αναρρίχησης αλλά και ραπέλ. Jerry σε ευχαριστούμε πολύ! ...

Δευτέρα 18/5/2015 1:02

Velouchi Free Ski Team - Imagine 2015 - promo video

/ Χιονοδρομίες / * Μην ξεχάσετε να επιλέξετε από τις ρυθμίσεις (settings) την επιλογή 1080p HD ώστε να δείτε το βίντεο με την μέγιστη δυνατή ανάλυση!! Χθες ανεβάσαμε τις φωτογραφίες από την ποδηλατοδρομία των 50km Καρπενήσι - Μπαγασάκι - Παλιό Μικρό Χωριό. Σήμερα κανονικά θα έπρεπε να ανεβάσουμε το βίντεο της διαδρομής αλλά με τόσο ήλιο, ιδρώτα ...